Avatar

Şəxsi Blog

Əvvələ qayıdın

Məhsul meneceri və layihə meneceri

Bu günlərdə bu qədər qarışan bir texnoloji şirkətində daha iki qarışıq, lakin həyati rol yoxdur: məhsul meneceri və layihə meneceri .

Liderlik və zaman idarəçiliyi kimi müəyyən bacarıqlar baxımından üst-üstə düşsələr də , əslində eyni maddənin iki tərəfi.

Məhsul meneceri, qurulması lazım olan məhsul üçün görmə qabiliyyətini təyin edir, tələbləri toplayır və onları prioritetləşdirir, layihə meneceri isə bu vizyonla hərəkət edir və vaxtında və büdcədə icra olunduğundan əmin olur. Tamamlayıcı rollar həqiqətən, lakin eyni zamanda fərqlidir.

Məhsul və Layihə
Fərqlərini dağıtmaq üçün məhsul və layihə sözlərinin tərifindən başlayaq .

A məhsul bir proqram fiziki məhsul bir şey, və ya xidmət ola bilər ki, qane istifadəçilər bir qrup ehtiyaclarını. Həyat dövrü keçir, inkişaf etdirilir və bazara çıxarılır, yetişənə qədər qəbul olunaraq böyüyür və artıq ehtiyac olmadıqda təqaüdə çıxır.

A layihə bir məhsul və ya xidmət yaratmaq məqsədi ilə bir-at-a-zaman cəhd edir. Başlanğıc və bitmə tarixi, həmçinin müəyyən bir nəticəsi var. Ümumiyyətlə beş mərhələdən keçir - təşəbbüs, planlaşdırma, icra, izləmə və nəzarət və bağlanma.

İndi onları ayıran şey budur: zaman çizelgesi. Bir layihədən fərqli olaraq məhsul müvəqqəti bir cəhd deyil. Faydalılığını sübut etmək və təqaüdə çıxmamaq üçün mövcud istifadəçinin ehtiyaclarına uyğun inkişaf edir və uyğunlaşır. Beləliklə, onu qorumaq, inkişaf etdirmək və ya şaxələndirməyi hədəfləyən bir neçə layihəni əhatə edə bilər.

Gəlin irəliləyək və rolları və məsuliyyətləri mövzusunda fərqlərin necə oynandığını görək.

Məhsul meneceri

Məhsulu bazardan çıxarana qədər onunla birlikdə olan ümumi məhsul istiqamətini təyin edən və sahib olanlar bunlardır.

İstifadəçinin ehtiyaclarını başa düşmək, onları bir dizayn və ya MVP (Minimum Dəyərli Məhsul) şəklinə çevirmək və məhsulu yaratmaq və bu ehtiyacları ödəmək üçün bir inkişaf qrupuna rəhbərlik etmək onların məsuliyyətidir.

Buraya tipik tapşırıqlar daxildir:
Tələbləri toplamaq üçün istifadəçilərlə söhbət
Problemləri və imkanları müəyyənləşdirmək
Hansının ardınca getməyə dəyər olduğuna qərar vermək
Yol xəritəsi yaratmaq və xüsusiyyətləri müəyyənləşdirmək
İnkişaf biletlərinin prioritetləşdirilməsi
Lakin, hər şeydən əvvəl, məhsul mənasını ehtiva edir.

Bu, məhsulun alfadan beta testlərə nə vaxt köçürüləcəyini, arabalı bir xüsusiyyət səbəbi ilə buraxılışın nə vaxt təxirə salınacağını və ya artıq bir iqtisadi məna vermədiyi üçün bir məhsulu və ya bir hissəsini çıxardığınızı bilmək intuisiyasına sahib olmaqdır.

Məhsul menecerləri də bir məhsulun mənfəət və zərər funksiyasından məsuldurlar.

Bu səbəbdən satış, marketinq, müştəri müvəffəqiyyəti və dəstək qrupları ilə iş, gəlir, rəqabət üstünlüyü və müştəri məmnuniyyəti baxımından ümumi iş hədəflərinə nail olduqlarından əmin olmaq üçün əməkdaşlıq edirlər.

Layihə meneceri

Məhsul menecerindən məhsul vizyonunu götürməli, ətrafında bir layihə qrafiki hazırlamalı və inkişaf qrupunun vacib hədəflərə və son tarixlərə çatması üçün işi planlaşdırmalıdırlar. Və ya, sadə dillə desək, məsuliyyəti razılaşdırılmış büdcə, vaxt və keyfiyyət daxilində bir layihəni uğurla başa çatdırmaqdır - hər dəfə bir layihə. Bu məqsəd ümumiyyətlə üç fəaliyyətə bölünür:

Layihə meneceri

Məhsul menecerindən məhsul vizyonunu götürməli, ətrafında bir layihə qrafiki hazırlamalı və inkişaf qrupunun vacib hədəflərə və son tarixlərə çatması üçün işi planlaşdırmalıdırlar.

Və ya, sadə dillə desək, məsuliyyəti razılaşdırılmış büdcə, vaxt və keyfiyyət daxilində bir layihəni uğurla başa çatdırmaqdır - hər dəfə bir layihə.

Bu məqsəd ümumiyyətlə üç fəaliyyətə bölünür:

Risk və məsələlərin idarəedilməsi - layihənin bitməsini təxirə sala biləcək potensial risklərin erkən aşkarlanması və minimuma endirilməsini əhatə edir.

Planlaşdırma və mənbələrin planlaşdırılması - planlaşdırma hissəsi, başlanğıc və bitmə tarixi ilə tapşırıqların əlavə edilməsinə, onlara lazımi işçilərin təyin edilməsinə, ilkin vaxt büdcələrinin qurulmasına və Gantt kimi xüsusi layihə idarəetmə metodologiyaları və alətləri vasitəsilə layihə vaxtının hazırlanmasına aiddir. Qrafik . Digər tərəfdən resurs planlaşdırma hissəsi, gündəlik iş tapşırıq siyahıları, materiallar, infrastruktur, hesabatlar və layihə qrupuna ehtiyac duyduğu hər şeyi təmin etmək üçün insanlarla əlaqəlidir.

Əhatə dairəsi rəhbərliyi - bəlkə də hamısının ən sərt fəaliyyətidir, layihə miqyasını müsbət dəyişdirmək və ilkin təyin olunmuş nəticəyə uyğunlaşdırmaq üçün vaxt-büdcə keyfiyyəti üçlüyünün tarazlaşdırılmasını tələb edir. Məsələn, layihə müddətini qısaltmısınızsa, bunun müqabilində büdcəni artıran daha çox vəsait tələb olunur. Və ya, razılaşdırılmış keyfiyyətə cavab vermək üçün əhatə dairəsini dəyişdirməlisiniz.

Layihə meneceri də istifadəçi tələblərini toplaya bilər, lakin bunları təyin etmək və prioritetləşdirmək üçün çox şey deyə bilməz, həmçinin istifadəçi hekayələrini yazmaqda məhsul menecerinə kömək edə bilər. Bu onları təlimatların komanda üçün mümkün qədər aydın olduğuna və onları asanlıqla yapışa biləcəklərinə əmin edir.

Hər iki rolu eyni anda idarə edə bilərsinizmi?

Rollarını və məsuliyyətlərini qısaca nəzərdən keçirdikdən sonra məhsul menecerlərinin texniki məsələlərlə məşğul olduqlarını və beləliklə xarici yönümlü olduqlarını müşahidə edə bilərik. Bu vaxt, layihə menecerləri daha funksional məsələləri həll edir və daxili işləyirlər. Məşhur bir sənayenin sözlərini sitat gətirmək üçün:

Məhsul menecerlərinin də layihə meneceri ola biləcəyini düşünə bilərik. Ancaq əsl sual budur ki?

Hər iki rolun üst-üstə düşməsindən yarana biləcək problemləri təhlil edək:

Azaldılmış fokus - Məhsul menecerləri xarici yönümlüdür. Gündəlik fəaliyyətləri müştərilərlə danışmağı, istifadə testlərini keçirməyi, satış qrupunu müştəri ilə qarşılıqlı münasibətlərində kölgələməyi və ya ədalətli tədbirlərdə iştirak etməyi əhatə edə bilər. Bunların hamısı ofis xaricində baş verən fəaliyyətlərdir və məhsul vizyonuna və inkişaf qrupuna daxildə baxmağı çətinləşdirir.
Yetərli bacarıq - Məhsul menecerləri kifayət qədər texniki olmaya bilər, bu da hər tapşırığın yerinə yetirilməsinə nə qədər vaxt lazım olacağını hesablamaq üçün onları inkişaf etdiricilərin mərhəmətinə buraxacaqdır.
Potensial darboğazlar - Və ya məhsul və layihə müvəffəqiyyətinin asılı olduğu tək bir şəxs şəklində daha yaxşı deyilən darboğaz. Bütün riskləri öz üzərlərinə götürən bir məhsul menecerinə qarşı sadəcə hədlər çoxdur.
Ən kiçik şirkətlərdə olduğu kimi hər iki papağı da geyinən bir insana sahib olmaq mümkün ola bilər. Ancaq layihə daha mürəkkəb olduqdan, daha uzun bir zaman çizelgesini əhatə etdikdən və fərqli şöbələrdən və coğrafi bölgələrdən olan insanları əhatə etdikdən sonra onları ayırmaq yaxşıdır.

Bu şəkildə məhsul menecerləri məhsul vizyonuna odaklanarak dəyər qatırlar. Bu vaxt, layihə menecerləri layihənin icrası ilə məşğul olur və vaxtında və büdcədə keyfiyyətli bir məhsul təqdim etmələrini təmin edirlər.

Nəticə

Qarışıqlığı və üst-üstə düşən bacarıqları bir kənara qoyaraq məhsul menecerləri və layihə menecerləri hər şeydən əvvəl güclü bir cütlük yaradırlar. Onların fərqləri bir-birini tamamlayır və bir şirkətin uzunmüddətli uğurunu təmin edir. Onlara uyğun davranın və işinizə baxsınlar. Bu məqaləni faydalı hesab etdiniz?

Zəhmət olmasa məlumatı yayaraq komanda yoldaşlarınız və izləyicilərinizlə bölüşün.

Page by Hublink.az